Önceki
İşler
Sonraki

No Dokuz Prodüksiyon Kurumsal Kimlik

Yağmur Ünal ile çok heyecanlı bir toplantıdan çıkmıştık. Yepyeni bir yapım şirketi doğuyordu; No.9 Yapım. Hemen çalışmalara başladık.

Yeşilçam, yeni dönem yapımcılar derken küçük bir beyin fırtınasıyla artık kafamızda ne yapacağımıza dair bir fikir vardı; yeni bir hikâye anlatıcısı yaratacaktık! Böylece No.9 için çalışmaya başladık ve bir hikâye anlatıcısının prodüksiyon alanındaki karşılığı ne olabilir diye düşündük.
Kameranın diyaframı bizim için hikâye anlatıcısına en yakın sembol oldu. Bir göz gibi hareket eden diyafram, size başka hikayeleri görme şansı tanıyordu. Bir hikâye anlatıcısı gibi bazı noktaları net bırakırken, bazı noktaları daha bulanık bırakıyordu. Böylece dikkatimizi çekmek istediği noktaya yöneltebilmekteydi. Aslında bunun ne kadar doğru yapıldığı, hikâyenin ne kadar akıcı olduğunu belirliyordu. 9 rakamının hem sonu hem başlangıcı temsil etmesi, her hikâyenin sonunun bir başka hikâyenin başlangıcı olduğunu hatırlattı bize. Tüm bunların ışığında 9 rakamıyla diyaframın birleştiği No.9 kurumsal kimliği oluşturduk.


No Dokuz Prodüksiyon - 2017