Önceki
İşler
Sonraki

Dolunay Dizisi Sosyal Medya

Dolunay'ın jeneriğini ve logosunu yaptıktan sonra sosyal medya için kolları sıvadık. Bir dizinin sosyal medyasını yapmanın bir hafta gibi bir sürede sürekli gündemimizi değiştirmek ve kendimizi yenilemek demek olduğunu biliyorduk. Böylece her haftayı bir lansman gibi düşündük. Bu sebeple her hafta bölüme özel içerikler, bölüme özel poster tadında çalışmalar yaptık. Bunun yanında her haftanın nabzını tutan set fotoğrafları, bölüme özel gif ve videolar hazırladık. Bütün bu çabanın bize dönüşü yıldızlara yakışır oldu. 9 hafta Türkiye trend topic listesinde kendimize yer bulduk, yetmedi iki haftada İtalya'da trend topic list'e girdik!

Ayrıca yoğun ve bölüme özel içerik akışımızı dizi yayınına paralel yapılan eş zamanlı operasyonlarla destekledik. Böylece sosyal medya da toplam; 173.349.664 gösterime ve 12.411.958 etkileşime ulaştık! Teşekkürler Türkiye, biz de sizi seviyoruz.



No Dokuz Prodüksiyon - 2017