Önceki
İşler
Sonraki

ChallengeUp 2016

Poliçeler dünyasının süperstarlarından AvivaSA, ekibinde genç yeteneklere fırsat vermeye karar verdiğinde; kendine güvenen, yetkinliklerini ve yeteneklerini geliştirmek isteyen bu gençler için, bir yönetici adayı yetiştirme programı düzenlemek üzere kolları sıvadı.

Projenin görsel dünyasını hayal edebilecek ve bu dünyayı AvivaSA’nın amaçlarına uygun olarak tasarlayacak bir iş ortağına ihtiyaç duydu. İşte hikayenin tam bu noktasında, sahneyi Adversion ekibi devraldı. AvivaSA’nın yönetici adayı yetiştirme programının iletişimi de AvivaSA ile hayallerine ulaşmak isteyen gençleri buluşturacak etkili bir konsept üzerine kurulu olmalıydı.

Yönetici adayı yetiştirme programı zaten zorlu bir süreçti. Başvuru kriterleri ise daha da zorluydu. Biz de bunun üzerine en iyilerin en iyilerini isteyen AvivaSA için güçlü rekabet vurgusu yapan bir konsept çalıştık. Ana mesajımız "Bu ceket sahibini arıyor!" olsa da alt mesajımız “Bu ceketi giymeye cesaretin var mı?” temasını işliyordu. Diğer iletişim materyallerimizle de bu gençleri AvivaSA’nın imkanlarıyla ve amaçları doğrultusunda kendi hayallerini gerçekleştirmek için harekete geçmeye davet ettik.

2016’da yürütülen bu kampanya sonucunda 1000 civarında başvuru bekleyen AvivaSA MT Programı, 2000’in üzerinde başvuru almış ve proje başlangıcında belirlenen 12 yönetici adayı yerine toplam 19 yönetici adayı ile yola devam edilmesine karar vermişti.

AvivaSA - 2016