Önceki
İşler
Sonraki

Anlamıyorum Sanma

Uğur Okulları (o zamanki ismiyle Uğur Dershaneleri) Türkiye’nin her yerine yayılmış binlerce öğrencisi olan bir eğitim kurumuydu. Diğer eğitim kurumlarından farklılaştığı en önemli özelliği ise öğrencileriyle kurduğu birebir ve samimi diyaloğuydu. Kurumun pazarlama hedefi de öğrencileriyle kurduğu bu samimi diyaloğun ve öğrencilerin de oluşturduğu aidiyet duygusunun vurgulandığı bir kampanya oluşturulmasıydı.

Projenin hazırlık aşamasında lise çağındaki öğrencilerle yapılan focus grup araştırmalarında ortaya çıkan iç görüler “anlamıyorum sanma” fikrinin temelini oluşturdu. İlk düz metinler Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık Bölümünde derlendikten sonra sıra Adversion ekibine geçmişti. Düz metinler önce kafiyeli ve anlamlı bir şarkı sözü formatına çekildi. Ardından fikrin hedef kitlesinin duygularına hitap edebilecek, doğru mizahı taşıyabilecek müzikal çalışmalarla devam edildi.

Prodüksiyonunu BAU Production’ın post prodüksiyonun Adversion ve BAU Production’ın üstlendiği film 2014 yılı Şubat ayında Youtube’a yüklendi ve bir kaç hafta içinde yüz binin üzerinde izlenmeye ulaşarak 2014 yılı Şubat ayı Youtube Ads Leaderboard sıralamasında 6. oldu.


Uğur Dershaneleri - 2014